Zlatara Mijić garantuje za kvalitet proizvoda od plemenitih metala. Garancija sadrži podatke o materijalu od koga je nakit izrađen (zlato, srebro) i njegovoj finoći. Takođe svaki predmet sadrži i određeni žig finoće u zavisnosti od vrste plemenitih metala. Svi satovi u zlatari Mijić su originalne robne marke, nabavljene od ovlašćenih distributera na našem tržištu, koji se snabdevaju neposredno od proizvođača. Za svaku robnu marku obezbeđen je ovlašćeni servis kao i garancija na mehanizam u trajanju od 2 godine. Sve fotografije i opisi su informativnog karaktera i mogu odstupati od boja koje vidite na ekranu u zavisnosti od modela ekrana i podešavanja boje. Zadržavamo pravo na odstupanja i greške.
Zlato je metal žute boje, koje se pri izradi nakita legira sa drugim metalima. Finoća zlata izražava se u karatima i označava procenat zlata u leguri (585/1000). Pri legiranju zlato možemo dobiti i u beloj ili roze (pink) nijansi. Za izradu nakita najčešće se koristi 14k zlato koje sadrži 58,5% zlata u leguri (585/1000). Ređe se u prodaji mogu naći i legure zlata od 18 karata koje sadrži 75% zlata (750/1000). Zlato se ne menja na vazduhu tj ne oksidiše. Ne reaguje ni na jednu kiselinu.
Srebro se ubraja u plemenite metale, javlja se u svetlo sivo-beloj boji, mekano je, rastegljivo i lako kovno. Od davnina se koristilo za izradu nakita i novčića u različitim čistoćama. Današnji standard u proizvodnji srebrnog nakita je legura koja sadrži 92,5% srebra ili 925/1000. Pri završnoj obradi može se rodinirati radi dodatne zaštite.
Na sobnoj temperaturi srebro je postojano i ne oksidira. Srebrni nakit može da izgubi prvobitni sjaj usled različitih spoljnih faktora: usled izlaganju vremenskim prilikama ( posebno sumporvodoniku koji se nalazi u nečistom vazduhu) , kiselosti kože (pH vrednosti) sa kojom nakit ima kontakt, znoja, kozmetičkih preparata, slane i slatke vode, kućnih hemikalija, higijenskih sredstava itd. Ne preuzimamo odgovornost za promenu boje srebrnog nakita kao posledica gore navedenih faktora.
Obim prstiju se konstantno menja i nije svejedno da li se mere uzimaju u letnjem ili zimskom periodu, ili u koje doba dana. Vrlo je moguće da burme ili prsten koje ste poručili ne odgovaraju savršeno na dan preuzimanja. Za to postoje različiti razlozi: toplo ili hladno vreme, oticanje prstiju, drugo stanje, promena kilaže ili subjektivni osećaj na dan poručivanja... Konačnu odluku o veličini donosite samo Vi uz naše sugestije. Ukoliko Vam nakon nekog vremena veličina burme ili prstena ne odgovara predložićemo Vam način za rešavanje problema.
Korekcija podrazumeva bilo kakvu vrstu izmene na već postojećem predmetu. Korekcija može biti izvršena bez potrebe da se predmet ponovo izrađuje dok u nekim situacijama korekcija nije moguća te je potrebna izrada novog predmeta. To je najčešće u slučajevima kada burme ili prstenje imaju različite šare, motive ili cirkone.
Svaki proizvod koji sadrži kamenje (cirkone) je pre uvođenja u prodaju ispitan na sigurnost kamenja. Svako ispadanje kamena nakon sedmog dana od datuma kupovine, smatra se fizičkim oštećenjem. Takav predmet se može doneti na popravku o trošku kupca. U pojedinim situacijama usled većeg oštećenja jedino rešenje je izrada novog komada.
U savremenom zlatarstvu rodiniranje belog zlata je standardna tehnika obrade nakita. Belo zlato nastaje tako što se žutom zlatu dodaje nikl ili paladijum tako da ono dobija belo-žućkastu boju. Rodijum služi kao dodatna zaštita i daje specifičnu sjajno belu boju nakitu od belog zlata. Rodijum se svakodnevnim korišćenjem vremenom haba i skida, pa se otkriva prava boja belog zlata. Da bi se prvobitni sjaj vratio, nakit od belog zlata zahteva povremeno održavanje i rodiniranje.
Zlatara Mijić garantuje za kvalitet i finoću proizvoda od plemenith metala. Garantujemo da su svi predmeti proizvedeni po svim standardima savremenog zlatarstva što potvrdjujemo i našim žigom na svakom predmetu.
Ne garantujemo za otpornost naših proizvoda na fizička oštećenja i oštećenja nastala nemarnim korišćenjem i oštećenja nastala usled kontakta sa agresivnim hemikalijama. Zlato i srebro su relativno mekani materijali i podložni su krivljenju, lomljenju, grebanju i habanju od nošenja. Usled nošenja sasvim je normalno da nakit izgubi sjaj ili se ogrebe. To ne znači da nakit nije kvalitetan i ne smatra se manom ili manjkavošću. Proizvodi koji se svakodnevno koriste podložniji su habanju i naš je savet da se odlažu prilikom rada sa oštrim i tvrdim predmetima ili hemikalijama. Takodje nije preporučljivo spavanje sa bilo kojim komadom nakita. Naš je savet da se nakit uvek nosi i odlaže sa posebnom pažnjom.
Nakit sa keramikom zahteva posebnu pažnju jer keramika može da se polomi usled jačeg udarca u trvdji predmet ili pada sa veće visine. Lom keramike ne spada pod garanciju i smatra se fizičkim oštećenjem.
Navodima prava kupaca u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača:
14 dana - Ukoliko je roba kupljena preko interneta ili telefona pod uslovom da proizvod nije personalizovan (graviran) ili izradjen po porudžbini i da roba nije korišćena ili oštećena kupac ima pravo da se predomisli.
7 dana - Ukoliko je roba kupljena u radnji u slučaju da nije nošena, oštećena ili personalizovana kupac ima pravo da se predomisli.
8 dana - rok u kome prodavac mora da odgovori na reklamaciju.
45 dana - rok za rešavanje reklamacije.