Vašu narudžbinu možete platiti direktno uplatom na račun Zlatare Mijić, uz obavezno navođjenje imena, prezimena i tačne adrese. Plaćanje možete izvršiti standardnom uplatnicom u bilo kojoj pošti ili banci, ili putem interneta ukoliko imate e-banking.
Vašu narudžbinu plaćate kuriru prilikom preuzimanja paketa.
7 dana – kupac ima pravo da se predomisli ukoliko je roba kupljena preko Interneta ili telefona, samo u slučaju da roba nije nošena odnosno korišćena i naravno oštećena
7 dana – kupac ima pravo da se predomisli ukoliko je roba kupljena u radnji, samo u slučaju da roba nije nošena odnosno korišćena i naravno oštećena kupac nema pravo da se predomisli i odustane od kupovine i da traži povrat novca ukoliko je kupljena roba izrađena po meri odnosno po porudžbini za mušteriju.
8 dana – rok u kome prodavac mora da odgovori na reklamaciju
15 dana – rok za rešavanje reklamacije
30 dana – rok u kome je prodavac dužan da kupcu isporuči robu
Zlatara "Mijić" garantuje za kvalitet i finoću proizvoda od plemenitih metala. Garantujemo da su svi predmeti proizvedeni po svim standardima savremenog zlatarstva što potvrdjujemo i našim žigom na svakom predmetu.
Ne garantujemo za otpornost naših proizvoda na fizička oštećenja i oštećenja nastala nemarnim korišćenjem i oštećenja nastala usled kontakta sa agresivnim hemikalijama. Zlato i srebro su relativno mekani materijali i podložni su krivljenju, lomljenju, grebanju i habanju od nošenja. Usled nošenja sasvim je normalno da nakit izgubi sjaj ili se ogrebe. To ne znači da nakit nije kvalitetan i ne smatra se manom ili manjkavošću. Proizvodi koji se svakodnevno koriste podložniji su habanju i naš je savet da se odlažu prilikom rada sa oštrim i tvrdim predmetima ili hemikalijama. Takodje nije preporučljivo spavanje sa bilo kojim komadom nakita. Naš je savet da se nakit uvek nosi i odlaže sa posebnom pažnjom.
Srdačno,
Zlatara "Mijić"